31/1 2013

jag ska bara gråta en liten stund, äta upp jockes choklad och sedan planera mitt framtida liv i Ungern. nu gäller det att göra det bästa av situationen och tänka possetivt. det är hemskt att det blir fler år utan Jocke, vänner, familj, skogen, landet, havet och hästar. så är det bara men jag kommer kunna otroligt mycket när jag är klar, jag kommer vara ännu bättre på engelska, fler varma ungerska vårar, mer erfarenheter, mer tid med mina fantastiska vänner. för att göra våren och resterande år uthärdliga ska jag se till att ta vara på mig själv, göra roliga saker, hålla igång träningen och skaffa mig ett djur. efter sommaren skulle jag vilja dela en trea med någon närmare parken och skaffa mig en ungersk vizla. ska fundera mer på det här men först andas en stund och titta ut från jockes fönster på den nedgående solen.



Kommentarer
Marianne

Men...?!? Vad händer??

2013-01-31 @ 20:44:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0