3/1 2013

Just idag är jag glad. trött men glad för Budpest= anatomimardrömmar. Min hjärna har tydligen sugit åt sig under terminens gång och jag kan nog nästan säga att den topiclista jag började på igår och avslutar idag sitter. Inte hundra procent, ligament i carpus och tarsus är tyvärr sådär massormånga och kräver mer nötande men ändå. Sitter just nu och läser om statistics och dynamics, alltså hur kroppens röreldeapparat är konstruerad och samspelar. Spännande! Att ligga före planeringer är alltid fint och jag har vist lärt mig hur man pluggar ensam hemma. Det är skönt att inte vara beroende av sällskap eller nya ställen längre, min occupering av mammas skrivbord hemma gav vist resultat. Ikväll blir en tidig kväll. Eller tidigare än planerat från början hur som helst för hjärnan skall hållas i trim och då behövs sömn. Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0