29/1 2013

Fortsätter min rehabilitering. Klockan är halv fem och jag har någ legat i sängen/soffan allt utom sådär tre timmar idag. Kroppen är trött fast den inte har gjort något, jag tror den sympatiserar med hjärnan. Tog hur som helst tag i sommaren och ringde och fixade mig ett sommarjobb. Egentligen ska jag ha praktik i kurserna animal breeding och nutrition men jag föredrar att få betalt så det blir ett par veckor med mjölkkor i sommar. Det är inte hundra procent säkert då semestrarna inte var klara men nästa. Det vore perfekt och jag fick lite energi av samtalet så nu bär det av till skärholmen för att leta reda på ett par skor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0