28/1 2013

Hemma. Hemma. Hemma. Känslan av att komma hem och vara färdig med alla examen är den som gör att man glömmer bort hur dåligt man mår under tentaperioden. Glädje och lättnad mixas till en fantastisk coctail som effektivt raderar alla ångestnätter ur hjärnan. Tur är väl det, hur skulle man annars stå ut och frivilligt kasta sig in i ytterligare sex veckors tentaplugg två gånger om året. Mina två beslut idag är om jag ska åka SJ eller SL till Gävle på onsdag för att hälsa på min karl och vilken film jag ska titta på nu. Jag har bara bra filmer på datorn så det är svårt att bestämma sig. Det är helt enkelt inte det minsta synd om mig idag. Jag njuter till fullo och lite senare ska jag ta en lång promenad på isen. Pannlampa och sällskap. Fantastiskt. 


Kommentarer
Marianne

<3

2013-01-28 @ 23:01:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0