25/1 2013

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag deppat över mitt fail och så för det här är ett under och en konstig känsla som jag måste smälta. Jag failade inte. Jag klarade mig. Vi fick två fantastiska essay frågor, den första var Plasma proteins, functions, fractinations and changes och den andra var Catabolism and absorption of carbohydrates. Figur analysen var på koldioxidtransport och multiple choicen var sådant jag kunde. Jag är chockad och känner mig lite ovärdig. Visst att allt mitt slit under termninerna länade sig men jag hälften av essayna som kunde komma skulle jag inte klarat. Det kommer slå tillbaka sedan men jag får bara jobba lite hårdare med pathophysiology och så men nu tänker jag njuta. Njuta av att vara färdig med mardörmsterminen. Vårterminen kommer att bli bättre. Två av de stora tentorna tre är avbockade och jag har klarat allt. Planet hem går på söndag så jag har två dagar att fixa, städa och njuta på. Har precis skrubbat kakel i köket och tvättat typ alla mina kläder, labbrockar och sängkläder. Nästa anhalt är Ikea. utan sällskap men det blir nice ändå, nya handdukar, värmeljus och en kaffeburk står på inköpslistan. Ikväll blir det firning med mina dukitga vänner som har klarat sin anatomifinal. 
 
Så här glad är jag just nu. helt slut men lycklig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0