25/1 2013

Dagens Ikea fynd. Ja, jag gillar värmeljus med vanilj och förbrukar ett antal sådana när jag sitter vid mitt skrivbord med bockerna i högsta hugg. Även kvällar i soffan kantas av mysigt värmeljussken. Handdukar behövde jag också för alla mina är i olika färger, sunkiga och för stora för att vara toa/kökshanddukar, dom är liksom ett mellanting mellan badlakan och handduk men nu har jag tre nya, fina och lagom stora. Burken är egentligen tre burkar och ska stå i badrummen fyllda med krimskrams som i nuläget inte har någon egen plats och mer? Gafflar. Tre gafflar kommer man inte långt på med besök, nu har jag sju så då kan vi vara några fler till middag utan att slabba med sked. Ikea turen tog all energi och vet ni vad? Jag har tid att lägga mig och vila, kanske somna lite till och med. Det har jag saknat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0