12/ 1 2013

God morgon på er! Hoppas ni har sovit bättre än jag för det var lite elakt att jag inte kunda somna igår. Kroppen är spänd som en gitarrsträng och jag tänkte på anatomi i går kväll, flera gånger fick jag säga till mig själv på skarpen att tentan är över men det tar en stund att smälta. Anatomiläsandet har bytts ut mot physiology, det är en sån där stor den också, man kan liksom säga att det finns tre stora tentor som avgör om man kommer klara sig vidare till tredje året och det är anatomi final, physiology final och biokemi final, bikoemin är först nästa termin så den oroar jag mig för när det är dags men den käns ändå som den mindre svåra av dessa tre eftersom det är en mix av kemi och physio, ämnen som jag har bra grunder i. Physion är den 24e men innan dess har jag agroeconomics den 18e, agroeconomics får sådär en 1,5 dags läsning men den vore skön att få undan och så får physion gå som det går, det lönar sig att försöka men går det inte så är det retake 31a januari så det passar perfekt in i min plan. Ska ta mig en promenad till Jenny för att friska upp hjärnan så vi kan mosa physion tillsammans. Jag sitter väldigt bra här hemma men nu är jag trött på att sitta ensam och kan absolut offra lite
effektivitet för trevligt sällskap. Hon klarade också anatomin så jag har en physioläsningsbuddy! 
 
Herregud, jag börjar se ljuset i tunneln! Det är fantastiskt! Bara två tentor och sen är mardrömsterminen över!! Och apro på ljus bjuder Budapest på klarblå himel och sol, tackar för den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0