1/1 2013

Första dagen på det nya året och sista dagen i Sverige för den här gången. Det käns inte roligt att åka tillbaka till stora tentor men jag försöker se tiden som kommer efter framför mig, ni vet den där känslan när man kommer in genom lägenhetsdörren, drar av sig examenskläderna och lägger sig på soffan och är färdig. Ännu en examensperiod överlevd. Det ska bli så igen, det finns inget annat på kartan.
 
Nyårsafton firades i goda vänners lag med mycket god mat, champange och fyrevekerier. Halv fem kröp jag ned i sängen och somnade nöjd med kvällen. 

Idag har alkoholen slagit tillbaka på hela familjen och vi har suttit uppkrupna i soffan tillsammans. Jag tar tillvara på de sista timmarna och suger i mig all energi jag kan. Imorgon börjar allvaret igen. Jag ska krossa mina tentor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0