Feb. 25, 2013

Läslusten är tillbaka, formen är tillbaka och jag fixar att koncentrera mig och ta in saker igen. Det är så skönt och roligt och bra och allt det där. Jag tänkte försöka hålla igång det flytet och inte använda upp alla resevrer och ett steg i min plan är att ta mig tid att rita. Det var många år sedan och bilden i det förra inlägget är det första seriösa på många år, lite skeva proportioner och ganska sopiga skuggor eftersom jag bara har stiftpenna men jag jobbar på det. Fortsatte i samma anda idag och ritade ett huvud med Peddan som modell, inte blev det likt och fortfarande är det är mycket att jobba på men det är kul att utvecklas på något annat sätt än i skolan. Jag var nära att rita in diverse punkter vi ska palpera i topografiska anatomin men jag lät som tur är bli. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0