17/2 2013

Fredagskvällen var sådär trevlig som den bara kunnat bli. Vi började med öl på Fogas ház som är en ruinpus jag inte besökt tidigare och fortsatte till nästa ruinpub, klassiska Zimpla som du måste besöka om du kommer till Budapest! Timmarna flög förbi och jag var i säng vid fyratiden. När jag vaknade upp i inte det bästa skick blev jag glatt överaskad av nio grader och strålande sol! vad passade bättre än en promenad med Sanne och Jenny kring margit ön då? Vi fortsatte med myspys och Les miserables och min dag var komplett. Det här med och plugga har jag givit mig in på idag, har trots allt tre labbprov denna vecka. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0