12/2 2013

Stal bilden från Annikas instagram men den är så bra att jag inte kunde låta bli. Gårdagen var så himla trevlig! Vi  började med fantastiska drinkar på Ötkert, Jenny tyckte jag skulle testa en dry martini vilket jag gjorde för att få en chock när det rev i halsen. ta mig tusan, det var starkt och ganska äckligt, Bond är helt enkelt lite manligare. Vi traskade vidare till en Vinbar och drack ett vitt, spännande pinot noir vin från Balatonområdet som smakade lite som bränt socker. Skumt, roligt och gott. Vi jobbar på att lära känna landet lite mer (och på att roas oss oftare med en flaska vin). Vi alla var sådär lagom tåliga efter en lång tentaperiod med alkoholintag under rekomenderad gräns och blev sådär lagom kalasfulla och vinglade glada i hågen hem och sov gott. Tackar för bara en lektion idag och biokemilabb kan jag läsa utan hjärnkapacitet. Nu gillar jag ungern igen, fina vänner gör allt. 


Kommentarer
mamma

Gilla :-)

2013-02-12 @ 15:23:26
Marianne

Håller med din kära mor :o)

2013-02-12 @ 15:55:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0