8/12 2013

Nästa uppgift i frågelistan är att berätta om tre rädslor.

1. Att någon jag tycker om ska försvinna. Ingen i min närmsta närhet har gått bort (peppar peppar) och jag hoppas det tar många år innan jag måste hantera detta.

2. Jag är rädd för eld. Jag hade en återkommande mardöm när jag var liten. I den såg jag min familj brinna inne medans jag stod i en sån där sky lift som brandbilen har.

3. Jag är rädd för att bli en dålig veterinär. Tänk om jag helt enkelt inte minns vad jag lärt mig, har en dålig känsla eller fattar fel beslut?

Jag hoppas morgondagens fråga är roligare för nu fick jag lite ont i magen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0