7/12 2013

God morgon readers!
 
Hoppas ni har tagit er en lördags sovmorgon, något vi inte har kunnat göra då det nämligen var sign up för de sista två examen idag kl. 08.00. Jag var mer nervös för detta än för mitt midterm igår och låg och funderade länge igår på plan B, C och D. En sekund över åtta tryckte jag på register för bakteriologi den 20e december, bara för att i nästa secund bli utkastad från Neptun och förvägrad att logga in. Efter ca. 20 secunders hållande av andan och puls på 300 blev jag insläppt och hör och häpna, fick plats den 19e december! En dag mindre och läsa på men en examensplanering som kan fungera! Fick Patologin den 10e Januari också så jag tror jag kan andas ut nu. Ska svepa en kopp kaffe och gå till skolan för fortsättning av electiven som jag hade igår. Ha det bra!!
 
 
17e December- Nutrition
19e December- Bacteriology
10e January- Pathology
23e January- Labd och patophysiology
28e January- Animal breeding
 
 
Nu är det bara köra! Utan säkerhetsbälten, krockkuddar och hjälm. Bara gas och våghalsighet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0