7/12 2013



Sitter på lördagslektion mes öronproppar och läser om bakterier. har inte tid att lyssna även om det är lite spännande. Just nu pratar han om artrit i igelkottar. Nina kom på den bra ideen att ta en sån där lista och svara på en fråga om dagen för att göra bloggen lite mer spännande och mindre fylld med tenta ångest. Den första uppgiften på hennes lista är "nämn 20 saker om dig själv" så det tänkte jag göra!

1. Jag är rädd för stora, svarta, skällande hundar för att jag blev jagad av grannens rottweiler när jag var liten.

2. Jag har 6 hål i öronen. 1 i höger och 5 i vänster

3. Grey's anatomy är min absoluta favoritserie men jag har inte sett sista säsongen för att inte använda tid till det i examensperioden.

4. Jag kan äta gröna oliver som godis

5. Jag tycker om att promenera utan sällskap.

6. Jag har aldrig vart i Norge, något som mina norska vänner skäms över.

7. Jag köpte min första foundation 21 år gammal.

8. Jag kan stå 6 min minuter i plankan.

9. Jag älskar frozen cheesecake

10. Jag har funnit en nål i en höstack

11. Jag har inga problem med småkryp, utom tvestjärtar.

12. Jag älskar att läsa. Gärna deckare och självbiografier.Har en full hylla med pocketar här i Ungern.

13. Jag gillar inte fåglar och har blivit bajsad på tre gånger.

14. Jag kan inte sova om jag får i mig koffein efter kl.4. psykologiskt eller ej vet jag inte.

15. Jag examenaläser med hårdrock eller r'n'b i lurarna.

16. Jag drömde om att bli jockey men blev för lång och för tung.

17. Engelska var mitt sämsta ämne i gymnasiet och jag är otroligt känslig för komentarer om min engelska för att jag fortfarande tror den är så dålig. Fast den egentligen inte är det.

18. Jag älskar att dissekera/ obducera.

19. Jag vill ta motorcykelkort här innan jag flyttar hem.

20. Jag äter inte tonfisk/tigerräkor när det går att undvika, för att spara på vår miljö.


2.


Kommentarer
Caroline

Jag vill också vara med! :)
Heja heja, du är så duktig!!

2013-12-08 @ 08:31:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0