3/12 2013

Happy snappy tjej idag som är trött i huvudet av en speciell dag. Hade sista pathology pracical innan den praktiska examen idag. Jag stod redo med kniven i högsta hugg då läraren säger "Lovisa, step back." va tänker jag, vad har jag gjort?. "You have alredy got a five". skojjar du frågade jag, det var ju för bra för och vara sant och jag har aldrig hört något likande. "no, you have deserved it and don't have to come for the exam". Då började min grupp applådera och jag insåg att det var sant. Sedan sa han att jag och han var supervisors idag. Inte en allt för stor examen men ändå en lättnad! jag har alltså bara ett midterm och två examen före jul. Skönt med en liten egoboost!


Kommentarer
Kajsa

Wow vad grym du är!! Grattis! En femma är ju helt sanslöst, jag siktar bara på att ta mig igenom ;) anatomitestat imorgon och skönt nog finns det bara godkänd/icke godkänd.

2013-12-03 @ 19:07:29
URL: http://vetiberlin.blogspot.com
Birgitta Andersson

Heja Lovisa!
Vi gläds med dig och känner tacksamhet över dina fina studieresultat! Du är verkligen en stjärna!!
Stor kram från farmor och farfar.

2013-12-03 @ 19:31:37
Sanne

Lovisa du er rååååå!

2013-12-13 @ 16:04:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0