20/12 2013



Jullov! var först in och först ut från examen, så som jag vill ha det. Fick ett litet general topic, size and shape of bacterias and their examination under the light microscope och några andra sorters microscope. Specific fick jag streptococcus, enterococcus, lactococcus, anaerobic cocci and lactobacilli. Ett stort topic som jag slitit lite med och faktiskt tittade igenom när jag drack morgonkaffe. Jag kunde inte allt men mycket och han var nöjd och skrev en femma i boken. Tack och god jul!

Nu ska jag sova en stund, storstäda, packa, handla lite, betala en räkning och fira. Planet går kl. 06.05 så mindre än ett dygn tills jag landar i sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0