16/17 2013

Jag är så nervös att jag vill kräkas. ärlig talat så mår jag illa och känner att jag inte kan något alls även om jag vet att det är fel! Jag tror jag gör examen värre än vad den egentligen är för att det är en examen många bär med sig vidare. Jag har läst och förstått även om jag inte kan allt men man ska inte kunna allt. Jag vill ha en fyra eller femma för exemptionet och det brukar jag få med mindre ansträgning än såhär. Fyra är 80% rätta svar och jag tror det är 80 frågor, alltså kan jag ha 16 fel och det är ganska många. Ska titta igenom materialet ett par gånger idag och sen lägga mig på soffan och andas djupt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0