15/12 2013

Fallit ut en aning ur fokus så svarar på nästa fråga. Egentligen är det "vad är det värsta du varit med om?" men den tänker jag hoppa över. Allt passar sig inte dela på nätet. Frågan efter är "vad är ditt drömjobb och varför?"


Ni kanske kan gissa vad det är? Veterinär såklart. Varför? Det finns tusen anledningar jag kan komma på men ingen nackdel. För mig finns det inget annat.

♡Jag förderar djur över människor

♡Det är konkret, du ser vad du gör på en gång och du får hjälpa djur varje dag.

♡Jag kommer visstas där jag trivs bäst hela dagarna. Alltså på landet.

♡Det är spännande och utmanande. Det är naturvetenskap. Du kan aldrig kunna allt, det forskas hela tiden och jag kommer utvecklas tills jag pensioneras.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0