13/12 2013

 
Läser om vitaminer och mineraler och blir lite galen. Det verkar som allt kan ge dermatit, men alla dermatiter är en aningen olika. Jag är lite stressad över nutrition. Det är nämligen så att om man får en fyra eller femma så blir final till sommaren väldigt mycket enklare då man slipper tenta av den delen som vi läser nu.  Jag har dumt nog bestämt mig för att ta bacteriologin 1½ dag efter nutrition så ja, jag behöver läsa sådär 14 timmar om dagen. Inte hållbart i längden men i fyra dagar till ska det nog gå. 
 
 
Hur som helst är nästa punkt på listan "fem saker som skulle göra dig lycklig just nu"
 
 
* Jag skulle bli väldigt lycklig av att komma hem och hänga med alla jag tycker om. Som på bilden ovanför, två av mina tre favorit killar. Bara bror som saknas
 
*En ridtur med Hanna. Eller jag behöver inte ens rida, det räcker med häng i stallet. 
 
*En fyra eller femma i nutrition
 
*En dag utan något att göra, alltså utan att behöva öppna en bok. 
 
*Att någon lagade middag till mig och masserade mina axlar. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0