11/12 2013

11/12/13- Det är inte ofta det mina damer och herrar. En gång för att vara exakt. Nästa fråga på listan är "10 saker du skulle vilja säga till ditt 16 åriga jag". Det är svårt men jag ska göra mitt bästa.

*Våga låta folk älska dig, låt dom komma nära. Dom bits inte.

*Stressa inte, du blir veterinär iaf.

*Lyssna när folk säger att du är duktig. Ta till dig och lägg i självförtroendebanken

*Säg nej. Man behöver inte jobba varje helg.

*Det där hålet i naveln, ge fan i det när du lever i en miljö med ko/hästskit och aldrig rena fingrar.

Det var sju. Det är jag nöjd med!

* Umgås med folk som ger bra energi, struna i de andra

* Lägg ned lite tid på din engelska även om du haft 10 olika lärare sedan du började läsa det. Det lönar sig i längden.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0