19/4 2013

Det blev visst sommar på en gång, det här mellanläget som kallas vår är mer för landet lagom, lite sådär mitt i mellan. Hur som helst är det skönt att gå i shorts och linne men solglasögonen får hänga och fresta mig tills jag skaffat mig linser, glasögonsolbränna blir det nog i år. Idag hade jag topografisk anatomi idag och vi var i stallet, det var så roligt och kändes så bra! Nästan alla topics är genomgågna och framför allt de svåraste är avbockade och vi har en gång kvar så det känns mycket skönt. Efter många timmars plugg avrundade jag dagen med en springtur, jag har kommit fram till att jag måste ändra mitt löpsteg så det tar lite längre tid men jag lyckades utan att få särskillt ont i något av knäna. Sprang i cirka 30 minuter för jag vågar inte riskera att gå sönder på något annat sätt för att jag är så ivrig, det vore typiskt mig. Hur som helst var det fantastiskt skönt! Jag sprang runt på gräset i stadsparken och kutade upp för en gräskulle 12 gånger. Fantastiskt bra form av intervall träning och jag var så lycklig över att det faktiskt inte gjorde ont! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0