8/4 2013

Efter en stunds "jag är förbannad på nike som har 80% rosa tjejmodeller" så slog jag till. Ibland får plånboken välja även om jag aldrig trodde jag skulle äga ett par rosa dojjor för vardagsbruk. Hur som helst är dom mest svarta och nu blir mina knän lite gladare ty även om mina superdupergamla skor är av samma modell, märke och storlek så var sulan platt som en pannkaka och hålen fler än i en sweitzer ost. Annars då? Jo det är fint, solen visade sig för första gången på länge och pluggandet går bra. Vad kan man mer önska?


Kommentarer
mamma

Kram

2013-04-08 @ 19:55:28
Marianne

*Fniss* Du ser ut som en galen professorska ;o)

2013-04-08 @ 22:28:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0