7/4 2013

God kväll! Om ni tittar uppe i mitt öronbrosk ser ni en ny liten kristall, det är min födelsedagspresent till mig själv från mig själv. Jag vet att många rynkar på näsan och tycker jag har för många hål i örat. Det kan ni få tycka om ni vill men jag är tillräckligt ung och dum för att göra sånt här och jag tycker det är snyggt. När jag tog hål nr. två var det här planen så nu kan man väl säga att konstverket är färdigt. Annars då? Läser om fettsyremetabolism och tycker biokemin är ganska spännande. Nightwish spelas i hörlurarna. Det var länge sedan. 


Kommentarer
Marianne

Du gnistrar så fint!

2013-04-07 @ 21:15:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0