25/4 2013

Ta mig tusan, jag är trött i själen! Jag har haft en endaste lektion idag men dagen har vart full av annat. Jag fick biokemi resultatet (29/30) high five, signade up mig till två examen och sen fick jag helt plötsligt resultatet av stamcellerna, ni vet den tentan jag var så arg på och det blev en femma i boken. Hur gick det till? Förväxling av papper eller så lyckades jag tillämpa uteslutningsmetoden/gissning/aningar och ett lass med tur på ett bra sätt. Lagade också en fantastisk kurry med spenat, tofu, bönor och kamut vete till det. Planerar att ägna resten av mina vakna timmar med Hanna skype och soffläge.
Bilden är snart 7 år gammal men det är nog en av de bästa jag har på Hannapanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0