2/4 2013

Det ljusnar så sakterligen utanför fönstret och jag sveper ett par koppar kaffe och lyssnar på fågelsång. Sämre mornar har jag absolut haft i det avseendet. Om en kvart kommer Mormor, då är det dags att åka till Skavsta och vidare till Budapest. Jag har ingen lust att lämna Sverige, framför allt inte friheten med Sverige, Stallet med havsutsikt, att köra bil mellan två åkrar påväg till Jocke, skogen och såklart ledigheten. Då vi blev inbjudna till midsommarfirande på samma ställe som förra året har jag nu världens motivation att ta tag i tentaplugg och ge järnet. Jag vet att jag fixar det om jag verkligen bestämmer mig och det har jag gjort. Ska skriva ihop ett litet avtal med mig själv innehållande bra mat, sov och träningsvanor och MASSOR med plugg. 
 
 


Kommentarer
Marianne

Kan du inte peppa mig lite också...

2013-04-02 @ 09:03:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0