22/4 2013

Lite knappt en måndad kvar till den första riktiga tentan av sju ska göras. Imorgon är det tenta i en elective och på onsdag är det biokemimidterm som är lika stort som ett par examen jag haft förut. Det säger en del om ämnet. Det är skitstort men det är viktigt och ger en grund till mycket annat jag ska lära mig. Som tur är tycker jag numera att det är riktigt kul. med två dagar kvar kan jag allt utom två A4 jag skrivit med småsaker och det är inte illa. Jag är vid gott mod men nervös. Kroppen sjuter skurar med adrenalin och jag känner mig som efter 4 redbull men det har jag inte druckigt en ända. jag är glad för det, jag trodde min kropp slutat hjälpa mig med tentaplugget, det kändes så under de sista veckorna av den förra examens perioden, det var apati och tårar men nu är det spänning och jävlar anamma som skuttar runt i mig. Tack hjärnan, tack för det.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0