15/4 2013

Käkar en sen middag efter trevlig fika med Dorina, en av tjejjerna jag bodde med när jag flyttade hit. Vi drack hallonlemonad i det varma vårvädret och bara mös. Helt plötsligt kom det fram en tjej till vårt bord och det visade sig vara emelie, en av min lillebrors kompisar som var i Budapest som turist. Världen är bra liten ibland.

Ska ägna min kväll åt att läsa igenom stamcell powerpoint. 180 kvar, sedan får jag sova. Jag har planerat ett självmordsförsök, det blir tenta 21/5 22/5 och 23/5. Friskt vågat hälften vunnit. Det är först biomatte och sedan topografisk aanatomi praktisk och teoretisk. Om det går så kan andra viktigare ämnen få mer tid. Typ biokemi.Så typiskt min humor när ett ämne pluggats för länge. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0