9/9 2012

Idag är den sista lugna dagen. Imorgon börjar allvaret. Då är det physio och biokemilabb pluggande som gäller parallelt med åtagande som fadder. Det blir kul men lite jobbigt. Dock inte så illa som jag trodde då jag precis läste i biokemiguden att labbtestet är multiple choice och då är jag i princip färdigpluggad för den.
 
 
Jag har liksom inte varit särskillt flitig här på bloggfronten, det har vart så mycket annat att fixa med. Nytt pluggmaterial, simkort, pyssel i lgh men mest roligheter. Jag måste säga att i antalet danstimmar/vecka har jag slagit personbästa med hästlängder och tur är väl det för till nästa chans dröjer det nog lång tid. Nu blir det en bra bok och en kopp kallt te. an lär sig hur man lurar värmen serni. 
 
Tills vi hörs igen, puss på er!


Kommentarer
Marianne

Puss!!

2012-09-09 @ 22:53:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0