4/9 2o12

Whobedidoop. Tillbaka till brotsplatsen. Det ár ju ett kánt fenomen att mőnga brottslingar átervánder till platsen dár brottet begátts főr att insupa kánnslan án en gáng. vanligen őker de fast och hamnar i finkan. Jag gjorde samma sak idag men ingen slánger mig i finkan főr att jag átervánt till bibblan i skolan. Dock inte főr lásning, inte riktigt ánnu men főr lite bloggande och sá i vőr fina háltimme pő tvá lánga timmar. Budapest bjuder idag pá moln och cirkus 28 grader. Att solen háller sig undan gillar jag men att det istállet ár fuktigt som i en unken bastu ár inte lika nice. Vi átgárdar det straxt med glass.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0