3/9 2012

Skål på er. Bilden tog jag när vi champangeskålade på fårö för att jag kommit in här och idag känns det så. Vi kickade igång med physio i förmiddags och det är ett intressant avsnitt, digestion, kan knappt hålla fingarna borta men jag ska ta det lugnt i starten. Jag ska föresten ta det så lugnt jag kan resten av terminen för jag vägrar att uppleva ångesten i slutet av förra tentaperioden då kroppen och huvudet sa emot och jag fick tvinga mig att ta in varenda ord. När jag ändå berättar om den trevliga lektionen kan jag ju säga att hela dagen har vart trevlig. Imorse mötte jag upp Sanne och Jenny för frulle på starbucks och efter skolan drog jag till gymmet. Som sagt, good to be here. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0