2/9 2012

Ganska ofta funderar jag på om jag är felbyggd eller om butikskedjorna inte vet var 20 åringars bröst vanligen är placerade. De flesta linnetillverkare tycker mina ska hoppa ned ungefär fem centimeter för att inte sticka upp i linningen och flasha en mer eller mindre vacker BH. Då jag inte planerar att låta tyngdlagen ta hand om det problemet på ett antal år får jag helt enkelt leka sömmerksa. Jag avskyr att sy men idag skulle min syslöjdslärare vara stolt. Nåla, rita, sy, klippa, sy kanter, sy ner "flärpen". Nu ni, favoritlinnet bjuder ej längre på tuttchock. har ett antal plagg kvar i garderoben som önskar samma behandling men det får bli en annan dag, man måste ju vänja sig försiktigt med konstigheterna. Stack mig bara en gång på nålen...  Nu- Promenad på margit. Får man gå i bikini, parasoll och med en privat dryckesserverare kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0