26/9

Det senaste dagarna i bilder.
  • Pluggat en del physio
  • Måndag: Hälsat på stordjurskliniken- annorlunda. Det är egentligen det enda jag kan säga. Kul med levande djur men inget nytt. Skillnader. I massor. 
  • Fuxen har herpes i lungorna, Obotligt, en fin fuxkille, en sån jag blir kär i alltså. Sorgligt. Vacciner är viktigt. Hade han varit vaccinerad hade han klarat sig. 
  • Sanne börjar sin hästkarriär med att ge oral paste, sedan klappade hon en häst och sist och minst en i lagom storlek. Bra jobbat tjejjen!
  • Tisdag: Physio midterm. Som ni ser av hoppet gick det bra. Firade med räkor. 
  • Till sist. Dagens middag intogs med morfar och bea. Parlamentet stoltserade.

 
 


Kommentarer
Marianne

Liten mini livs-kavalkad i 5 bilder! Glädje, sorg, ansträngning, belöning allt precis som livet ska vara. Du är härlig!

Över till en fotoutrustningsfråga. Jag tänkte uppdatera min fotoutrustning och tänkte höra vad du tycker. Bra eller tänka om? Nytt kamerahus: Canon D5 Mark lll. Två objektiv: 24-70 2.8L USM och 70-200 2.8L IS. Några kommentarer?

Min nuvarande kamera har inte fullformat

2012-09-27 @ 08:48:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0