25/9 2012

Med kokta ägg och mycket kaffe kvicknar jag till. Idag är det dags för physiomidterm och det är alltid nervöst. Det sköna är att efter detta är gjort så är över hälften gjorda, det är det femte av totalt åtta. Digestion står på chemat. Från början skulle det vara kidney och digestion men som tur är ändrade dem sig. Det är 440 tätskrivna slides ändå och inte alls så lätt avsnitt som proffessorn påstod. Jag har läst precis på samma sätt som vanligt och det verkar ju som ni ser vara ett vinnande koncept. Som jag tidigare skrivit så ska jag chilla lite i år men det blir svårt när jag hittade sidan nedan i min "student login area". Det rödmarkerade känns svårt att släppa taget om. Här snackar vi morot. 
 
 
 


Kommentarer
Cicci

Herregud du är ju sjuk människa! :P Tar det svåraste programmet ever och sen är bäst. Ja men dåså (y)

2012-09-25 @ 07:55:25
URL: http://ciccimedc.blogg.se
Marianne

Det är verkligen sjukt bra! Galet bra! Kram du fantastiska kvinna! Mitt hjärta svämmar över av stolthet men faktiskt inte för att du är bäst i klassen utan för att du är en kämpe utan dess like!

2012-09-25 @ 21:34:58
Carro

Herre... Tur för de djuren som får komma till dig i framtiden! Ja kom ihåg att chilla också, det gör ingenting om man gör mindre ifrån sig ibland :)

2012-09-25 @ 22:05:37
Lovisa

Ni är supergulliga men jag måste förtydliga att bilden bara gäller physiologin!!

2012-09-26 @ 10:59:18
URL: http://enjoylovisa.blogg.se
saga

det är galet bra lollo :) du är grym!

2012-09-27 @ 19:03:51
URL: http://sagaah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0