19/9 2012

Sökes: Soft air gun. 
Mål: Duva
Brott: Sadistiskt beteende 06.00. 
 
Japp, så är det. Jag gillar inte fåglar, så försvarar jag mina mordplaner veterinärandet till trots. (Och jag gillar att sova färdigt)

Sjukt trött på och läsa physiolabben. Den är 18 sidor med respiratory och kidney physiology. Physio är kul men att ha labb på det vi gjorde innan sommaren och redan haft midterm på, i typ maj, är som att se om en halvtaskig film och försöka hålla fokus. Aja, bara fokusera lite till och så är det över.

Budapest verkar planera värme idag. Sådär 23 grader. Det är skönt faktiskt. 
 
 


Kommentarer
Marianne

*gott skratt*

2012-09-23 @ 20:25:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0