9/10 2012

Bilden från i Fredags säger så mycket. Den säger gott sällskap i fighten mot physion, pluggtrötthet och männsklighet. Mitt i kaoset av papper, energidryck och shokladkex (Milka- amazing stuff!) plockades de finaste glasen och det mousserande vinet fram. Sånt behövs ibland, det var uppladdningen inför denna vecka som än så länge går bra. En labb och en inlämning kvar och på fredag kommer min finaste hit.

jag kan också berätta att jag spolade ned min telefon i en av skolans toaletter idag. I samma sekund som jag tryckte på spolaknappen trillade min telefon ut ur jackfickan och försvann ned i avloppet, innan jag ens han fundera på vad det var för svart som trillade ned så var den borta. Lever nu teleofnlös ett par dagar, somm tur är börjar jag inte före 11 någon dag och min innyggda klocka brukar väcka mig mellan 6 och 8 så jag för förlita mig på den en stund.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0