31/10 2012

Det rullar på. Jag kan inte somna om kvällarna och vaknar aldeles för tidigt innan jag sovit färdigt.  Det är himla dumt vetni. Man ska undvika det. Idag är det halloween, eller alla helgona, eller bara en dag som passar att ha halloween fest på, det spelar mig inte så stor roll men det där med halloweenfest är ett bekymmer. Jag tror inte jag vill gå en samtidigt ska hela budapest studentarmé slå klackarna i taket och det vore ju roligt att vara med. Vi får se när skoldagen är över, den är lång, inkluderar en biokemilabb och slutar 18.00. Hade en sån där superproduktiv dag igår och efter en sån kan man få en liten present av sig själv. Gårdagens shopping blev hundra nya skalpellblad och två penager, peanger är en fantastisk uppfinning, det är som att ge sig själv ett par extra armar med superkraften att nypa tag i en nerv, blodkärl eller något annat som är i vägen eller bara behöver markeras för att inte försvinna i röran av vita och röda slamsor. 


Kommentarer
Anonym

klart du ska festa lite, det behöver man också. Kramar mamma

2012-10-31 @ 12:12:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0