28/10 2012

Det blev vintertid idag. Efter som jag ska iväg nu på morgonen fick jag inte mycket sova då jag mest funderade på om klockan skulle ställa om sig eller inte. Det gjorde den. Samtidigt som vintertiden kom passande nog även kylan och det är just nu fyra grader ute och vinterjackan åker fram. Febern är försvunnen men huvudet är fyllt med snor. Då är man inte halvsjuk utan halvfrisk och klarar allt vackert av att läsa för nu börjar slutspurten. Jag vet att det kan tyckas långt till jul men det är det inte.

31/10 Biokemilabb
5/11 Midterm physio
7/11 physiolabb
14/11 Biokemimidterm+ biokemilabb
16/11 physiomidterm
21/11 physiolabb
4/12 informatics midterm
12/12 informatics midterm/final
14/anatomy final dissection

Och physioessayn ska skrivas innan 20/11.

Alltså är jag friskförklarad och förbjuder härmed mig själv att ladda ned nästa sesong av greys. Nu kör vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0