25/10 2012

Nu är det såhär att jag är helt värdelös på att vara sjuk. Självklart var jag inte frisk och självklart körde jag för hårt och självklart blev jag ännu skruttigare så nu är det sängvila (soffan är acceptabel) tills alla baciller är utrotade på riktigt. har jag ingen feber masar jag mig iväg till en lektion kl. 14.15 men är den kvar blir det greys anatomy maraton. Jenny har beordrat det, tur är väl det, när jag uppenbarligen inte kan ta hand om mig själv när jag är sjuk. Det är lite trist att bo ensam när det är dag 6 på sjukdom och ingen klappar mig på huvudet men så är det bara. Matar kroppen med äggackor för att ge den allt den behöver för att föra krig mot baciller, sjunger kampsånger och föreställer mig hur macrophagerna jobbar. Bort bort bort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0