16/10 2012

Är inte helt nöjd över den mygga och hans tusen bröder som hittat hem till mig. igår kliade jag på 11 nya myggbett och idag vaknade jag med tre nya. Ett på tårna, ett på foten och ett på tummen, kan de bli elakare placerade? Dessa myggor har ett supergift och är störtförälskade i mitt blod. Det kliar som fan rent ut sagt och jag har svårt att sitta still och kunde inte somna om när jag vaknade före sex imorse. Funderar på att lägga en barriär av senapsgas eller vätecyanid runt mina fönster men jag tror inte den iden kommer kännas lika aktuell när morgonhumöret gått över. Budapest bjuder idag på mulet och regnstänk, tänk så bra det passar mitt humör. 


Kommentarer
Maria

myggnät finns i din mataffär runt hörnet. Kram mamma

2012-10-16 @ 07:58:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0