7/11 2012

Timbuktu i fredags var grymt bra! Scen närvaro och skärpa, dom spelade alla låtar jag kunde texten till så jag var helt vild frame vid scenkanten. Hitta nemo är en anna cool kille som simmade runt när jag gick hem i förrgår... 
 
Physiodepartment blir snabbare och snabbare på att rätta, igår vid halv niotiden hostade dom fram resultaten. Jag blev mycket nöjd med mina 18 poäng eftersom jag pluggat ganska kast. Kändes lite ovärt till och med men det är bara tacka och ta emot. Next up är biokemi. Min skola älskar att säga till oss att lära oss strukturer utan till. Varför? Sisådär en femtio stycken eller något som addition till slides. 


Kommentarer
saga

ååh timbuktu är grym :') såg honom för ett år sedan, det var galet kul!

2012-11-07 @ 18:57:53
URL: http://sagaah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0