30/11 2012

Förvånas över min spegelbild hela tiden och leker med olika miner. Jag måste få vänja mig lite bara. Idag var en bra dag. En mycket effektiv dag men en grym dissektion som avslutning. Börjar bli redo. Physioreslutaten kom idag också, jag avslutade terminen med att bli nedpetad från första platsen med ett ynka poäng men det spelar ingen roll. Det är över nu och jag får exemption oavsett hur essayn resultatet med essayn blir. Det är dags att slappna av lite framför något tvprogram. Varvar ned hjärnan för nu kallar den bak för framben etc. Sov gott fina ni, njut av att inte ha en anaomti final om 3 veckor. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0