20/11

Förlåt mig, men det händer inte mycket här. Tiden går i racer fart så varje minut måste vändas och vridas på. Fortfarande midterms kvar att göra och samtidigt läses anatomifinal. Min hjärna protesterar när jag försöker trycka in för mycket på en gång, som typ just nu men det är inte ok. Den får finna sig i situationen och tåla att lite mer anatomi skall tryckas in innan dagen är över. Planen var att moffa in lite jobbiga blodkärl men jag får möta hjärnan halvvägs och mysläsa lite bilder. Hejja mig. Kämpa på!


Kommentarer
Marianne

Heja, heja!!

2012-11-20 @ 20:43:15
mamma

Hejar på dig. kram

2012-11-21 @ 14:52:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0