13/11 2012

Jag vill inte ha biokemimidterm imorgon och jag vill inte panikskriva klart äckel physioessay om D-vitamin och cancer i övermorgon. Jag vill att det ska vara fredag och att mina kärlekar ska komma hit. Och jag vill hem och sova i min säng. Fats jag glömde. Den är occupied. Av min lilla lilla bror. Min mjuka madrass kommer gå sönder av bauta bror och forma en Tobbegrop istället för en Lollogrop och en lite djupare jockegrop till vänster. Och jag är trött och jag vill ha pepparkakor och lussebullar. Kan någon skicka en lussbulle som inte blir torr på vägen? Två veckor till första advent, 48 dagar till 50 dagar till hemgång. Score!

Nu käns allt bättre. Puh. Behövde bara klaga lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0