1/11 2012

en ledig dag tackar man inte nej till. om jag minns rätt var det samma helg för ett år sedan jag flyttade in i den här lägenheten och kommande måndag för ett år sedan var det dags för anatmiprov på joints som jag var totalt uppgiven inför men som gick strålande och gav mig mitt exemption. idag är jointsen utbytta mot endocrinologi och hjärnan- svårare men mycket roligare. jag är glad att jag inte gick ut igår för idag är en sån där bra produktiv dag med goda förutsättningar.för att allt ska trilla på plats krävs.följande:

*one piece, raggsockor och halsduk
*kanelte med mjölk och honung
* en vaken hjärna efter en god nåtts sömna
*kyligt novemberregn utan för fönstret

bjuder er på lite inspiration till den optimala pluggoutfitte
n



Kommentarer
Marianne

*riktigt gott skratt* Det ska vara du till att t o m komma undan med mer än hedern i behåll i en sån utstyrsel. Sötnos! Hoppas du sover bättre nu. Skype date snart! Kraaaaaam!!!

2012-11-02 @ 11:21:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0