8/5 2012

Hemma på paus. Körde sån där fantasiskt rolig, sjukt jobbig och mycket effektiv cirkelträning 07.00 i morse. Blodsmak i munnen, darrande ben och en perfekt start på dagen blev resultatet. Läste human antomy till 12, gick på physion och fick närvaro och smet sedan hem. Mums lunch och kaffekopp och nu väntar skolan igen för dissektion och mer plugg. Jag har det ganska bra, har ganska mycket energi och krigar på. Puh. Vad var det jag ville egentligen? Jag ville mest visa mina bilder. Den första är på en av de fem katterna som lullar runt på min innergård. Jag dör på långhåriga svansen och korthåriga kroppen. De andra två är på bilden budapest bjöd mig på igårkväll under promenaden. Det var så fint. Regnbåge, skymning och lugn och ro.


Kommentarer
Marianne

Låter som en bra dag. Själv har jag gått vilse i skogen idag. Kalhygge som helt disorientetade mig... Men det löste sig tillslut. Mest snopet var nog ändå att jag fick med mig kameraryggsäcken som innehöll alla objektiv men ingen kamera. Så kan det gå 'skratt' Nu ska jag sätta mig på trappen och dela en korv med grannens katt Anton. Kraaam!!

2012-05-08 @ 15:33:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0