6/5 2012

Slut på lekstugan. Bilden överst är en solig förmiddag innan volleyboll turneringen när jocke var här. Läsningen var bara mysig men nu är det allvar. Gottar mig i physio, sista midtermet i physio imorgon. det ska bli så skönt när det är över och de andra två mindre mysiga utmaningarna för denna vecka kan få lite mer tid. Onsdag blir det tenta i human anatomy och fredag kemi midterm. Sen är det slut på skitgrejs och riktiga tentorna står för dörren.
Gör det bästa av situationen och äter frysta vindruvor och dricker kaffe. Mumma. (Ja, det är dessutom kardemumma i kaffet så det rimmar)


Kommentarer
mormor

Med din arbetsdiciplin och kompetens kommer även detta att gå bra. Bra att du unnar dig belöningar också. Vi är med dig hela tiden, även om det är på avstånd, men 21 maj kommer vi till Budapest och hoppas att du då har lite tid så att jag, som surrogat för mamma, kan få klappa dig på huvudet och trösta om det behövs. vi är kvar i tio dagar och jag har inget program, så du får använda mig efter behov och tid. Kram mormor

2012-05-06 @ 10:03:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0