5/4 2012

Skönt! Det var den skönaste löpturen på mycket länge. Skymning, lite vind och lagom temperatur. Nya knallrosa shortsen, min turkosa sport BH och blå hörlurar var en lysande outfit. Kände mig som en glad liten karamell. Påtal om karameller så mumsade jag smarties idag under pluggandet och insåg att nonstop är så mycket godare. Jag vet vad jag ska mumsa på imorgon.. det är ju faktiskt lördag. Dom gröna och rosa vill jag ha. Dom andra kan någon annan få.
Choklad är inte favoriten men vissa dagar i måndanen är det oslagbart. favortiterna är i fallande ordning:
1. Milky way
2. Mörkare=bättre. 86% jatack.
3. karamell krisp.
Det vattnas lite i munnen men jag får hålla mig till imorgon.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0