2/5 2012

Trött och ännu tröttare. Ogonlåcken håller sakta men säkert på att trilla ned men det motverkas med god och energirik middag som förhåppningsvis hinner kicka in innan jag pallrar mig iväg till gymmet för skrotlyftning.

Dagen har bjudit på många timmar histologi samt anatomi tillsammans med en hiskelig temperatur på 30 grader. En tung väska att släpa på som princken över i sög ut all tänkbar energi så att fortsätta plugga var inte att fundera över. Istället shoppade jag tvätt, sjölj och diskmedel samt lite mat. Roligare än så blev det inte men tillsist samlade jag mig och har precis läst igenom physion en gång. 

Ska sluta berätta om min inte allt för roliga dag och dra på mig gymkläderna. Ska försöka att inte somna på tunnelbanan dit. Tar väl med några flashcards så jag håller mig vaken. 

Hoppas på en bättre morgondag med mer energi tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0