22/5 2012

Ja ni kära vänner. Det är en mycket trött och nöjd tjej som ligger på soffan och tar igen sig. Anatomin gick bra. hur bra vet jag inte men jag stod iaf och det är det som räknas. Efter tentan sprang jag ett varv runt margit, handlade jordgubbar, storstädade lägenheten och tog en lång dusch.

Sen ni, sen hände det fina. Kära mormor kom på besök. Vi fikade med kaffe, jordgubbar och skumtoppar i perfekt storlek, 8,3 gram styck som jag råkade memorera för min hjärna memorerar allt just nu. Vi gick promenad, kollade på skolan och åt middag och sedan åkte jag hem och krachade i soffan. Fast jag ljög lite, jag tog ett varv i corvin och köpte skor, eller tofflor närmare bestämt. I Läder och av mycket fotriktig modell. Mycket vuxet och bekvämt. Nu. Somna tidigt. Och sova utan att vakna och gå och kolla vilken artär som går vart. 

Imorgon börjar kemiplugget men allt känns bra nu. Efter anatomin är det neförsbacke men det är fortfarande inte lätt, det får ni inte tro.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0