21/5 2012

Nu hoppar jag. Det känns lite så. Jag hoppas vattnet är snällt mot mig och inte chockar mig med en kallsup eller en svidande saltvattenchock. Imorgon är det dags för examen i anatomi II och jag kan långt ifrån allt jag vill kunna. Hur som helst intalar jag mig själv att jag kan massor och förhoppningsvis rätt saker. Jag har läst igenom lite snälla saker denna morgon men nu är jag för nervös för att kunna fortsätta läsa hemma så det blir en tripp till Kalvin för genomgång av resten. Jag hade förträngt hur det känns före en anatomiexamen. Magen vänder sig ut och in, tårarna ligger nära till hands och benen pirrar. Fy helvete. Men det är väl bra på något vis för då längtar jag till examen för att få den ur världen liksom.


Kommentarer
Cicci

Heja Lollo! Hoppas det går bra! :)

Såg din kommentar i min blogg nu (hehe inte allt för aktiv där) och ja jag tänkte säga att jag håller med om allt, saknar dig, känns konstigt att du inte är här vid min student o att det ska bli jättekul med alla i Frankrike :D!

Lycka till med alla tentor och allt vad som sker, så ses vi när du kommer hit (vilket ändå är snart!) :))

2012-05-21 @ 16:43:35
URL: http://ciccimedc.blogg.se/
Anonym

Kramisar från Mamma

2012-05-21 @ 20:02:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Enjoylovisa

Nyutexaminerad veterinär på äventyr

RSS 2.0